מדרסים אורטופדיים

  • מדרסים לחולי סוכרת צפייה מהירה
    • מדרסים לחולי סוכרת צפייה מהירה
    • מדרסים לחולי סוכרת

    • מדרסים רכים להתמודדות עם סוכרת. מדרסים רחבים (מומלץ להתאים עם נעליים רחבות) עם רכות מיוחדות המונעות פציעות ואי נעימות באיזור כפות הרגליים. מטרתם העיקרית להסיר כל אי-נוחות מאיזור כפות הרגליים ולאפשר נוחות מקסימלית.
  • מדרסים לנעליים אלגנטיות צפייה מהירה
    • מדרסים לנעליים אלגנטיות צפייה מהירה
    • מדרסים לנעליים אלגנטיות

    • מרבית הנשים בעולם המערבי סובלות מכאבי גב ורגליים עקב נעילת נעליים לא נוחות. אנו במאה ה-21 חיים בחברה תובענית ואנו מבינים את הצורך לנעול נעלי עקב אך בכל זאת ישנו פיתרון. מדרסים לנעליים אלגנטיות הינם מדרסים דקים בעלות בולם זעזועים המחלקות את העומסים בכף הרגל בצורה נכונה יותר.
  • מדרסים לחיילים צפייה מהירה
    • מדרסים לחיילים צפייה מהירה
    • מדרסים לחיילים

    • מדרסים לחיילים, הינם מדרסים המותאמים באופן האידאלי לנעליים הצבאיות ולכף רגלו של החייל. חיילים רבים אשר בוחרים לשרת ביחידות קרביות או שסובלים מבעיות אורתופדיות שונות, יעזרו במדרסים, על מנת למזער את הנזקים והכאבים הגופניים לרגליים, לגב ולברכיים שלהם במהלך השירות הצבאי. בהעדר מדרסים, לא קל להתרגל לנעל הצבאית ולעיתים רבות בעיקר כאשר מדובר בשירות קרבי הכולל לא מעט אתגרים פיזיים,…
  • מדרסים לילדים צפייה מהירה
    • מדרסים לילדים צפייה מהירה
    • מדרסים לילדים

    • ככל שהילדים שלו גדלים גם כפות הרגלים שלהם גדלות והקשתות בכף הרגל מתפתחות בהתאם. קשת רגילה זקוקה לייצוב נכון, יישור תקין לעמוד השדרה ואיזון בזמן ההליכה. מדרסי ילדים מומקמים במקום המדרסים הרגילים הנמצאים בנעליים ויכולים להבטיח שהקשתות יקבלו את התמיכה הנצרכת להתפתחות נכונה. ילדים עם רגליים שטוחות בדרך כלל מתלוננים על כאבים בכף הרגל, גם בעיה זו יכולה להיפתר בעזרת…
  • מדרסים לנפגעי פוליו צפייה מהירה
    • מדרסים לנפגעי פוליו צפייה מהירה
    • מדרסים לנפגעי פוליו

    • נגיף הפוליו הינו נגיף הגורם למחלת שיתוק ילדים הפוגעת במערכת העצבים. טיפול רפואי בנפגעי פוליו מתרכז בהקלות באי הנוחות והכאבים הנלווים למחלה זו. מדרסים לנפגעי פוליו מכילים בתוכם בולמי זעזועים יחד עם תמיכה נכונה בקשת כף הרגל על מנת להקל על המאמצים המתפתחים בכפות הרגליים. אבחון במכון אורטופדי הינו הכרחי לנפגעי פוליו על מנת למדוד הפרשים בגדלי כפות הרגליים. מדרסים…
  • מדרסים לנשים בהריון צפייה מהירה
    • מדרסים לנשים בהריון צפייה מהירה
    • מדרסים לנשים בהריון

    • לפי המלצת הרופאים מומלץ לנשים בהריון להשתמש מדרסים בהתאמה אישית. כף הרגל משתנה בתקופת ההיריון, וכן הנתונים הפיזיים: כגון עלייה במשקל, סוגי כאבים, וכו’. לנשים בהריון, מומלץ להזמין מדרסים ביו מכניים מותאמים אישית. המדרסים יחלקו את העומסים בצורה יעילה יותר על גבי כף הרגל ויעזרו בשחרור כאבים.
  • מדרסים ביו-מכניים צפייה מהירה
    • מדרסים ביו-מכניים צפייה מהירה
    • מדרסים ביו-מכניים

    • מדרסים ביו מכניים הינם מדרסים אשר בסיסם קשיח או חצי קשיח – עשוי פוליאוניל (סוג פלסטיק) או גרפיט קרבון (פחמן), בשילוב עם שעם. תפקידם של המדרסים הביומכניים הינם לתקן שגיאות בכף הרגל ולכפות תנועה נכונה ויציבה יותר. המדרסים הביומכניים מתאימים לאנשים העומדים שעות רבות על הרגליים לטיפול בכאבי עקב, דורבן, ברכיים, גב וכו’.
איך לבחור מדרסים ?
אורתופדיה
איך לבחור מדרסים ?

איך בוחרים מדרסים בבואנו לרכוש נעליים שהם כידוע אביזר חובה, אנו משתדלים להתאים את הנעל לרגל בצורה הכי מדויקת, כדי שנוכל לצעוד בצורה נוחה ולהימנע

קרא עוד »
אורתופדיה
כיצד תבחרו נעלי נשים מעור?

נעלי עור הן נעליים חזקות ואיכותיות שלרוב מחזיקות מעמד לטווח הארוך ולא נשחקות בקלות. לנעלי העור יש יתרונות רבים לעומת נעליים אחרות, הן מאווררות יותר,

קרא עוד »

מדרסים אורטופדיים מחיר

נעלי נוחות ממיטב היצרנים בעולם, מחכות לך באורטופדיה שטיינר, ובכך מנגישים במכון את החדשנות לקהל הישראלי. במכון שטיינר מביאים ללקוחות פתרונות ייחודיים לבעיות יציבה בהתאמה אישית. אנשי המכון מעורים בפתרונות המתפתחים בעולם בשיטות טכנולוגיות חדשניות, וזמינים להקשיב ולייעץ. מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בשם מדרסים בהתאמה אישית, הם סוג של מדרסים לנעליים שנועדו לספק תמיכה ויציבות לכף הרגל. הם יכולים לעזור לתקן בעיות כגון פרונציית יתר, רגליים שטוחות וקשתות גבוהות, ונדרש מרשם ואבחון מרופא פודיאטר או רופא אורתופד הבקיא בתחום.

מדרסים אורטופדיים עשויים בדרך כלל מחומר חצי קשיח המספק תמיכה ויציבות לכף הרגל. יש להתאים אותם לצורת כף הרגל ולצרכים של האדם. מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מיוצרים לרוב מתבנית גבס של כף הרגל של הלקוח, או סריקה דיגיטלית וזה מבטיח התאמה מושלמת ויעילות מרבית.

לדרוס את הכאב עם מדרסים אורטופדיים

מדרסים אורטופדיים יכולים לעזור להקל על כאבים הנגרמים ממצבים כגון דלקת כף הרגל, דורבן בעקב ובעיות אחרות בכף הרגל. הם יכולים גם לעזור להפחית את הסיכון לפציעה על ידי מתן תמיכה נוספת לכף הרגל במהלך פעילות אינטנסיבית כמו ספורט, טיולים ואף עמידה ממושכת בעבודה. הם יכולים גם לעזור לשפר את התפקוד הכללי של כף הרגל, וניתן להשתמש בהם לטיפול במצבים פתולוגיים.

בבחירת מדרסים אורטופדיים, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים שלך ואת סוג הנעליים בהן תנעל אותם. לדוגמה, אם יש לך קשת גבוהה, ייתכן שתזדקק למדרס המספק תמיכה וריפוד נוספת לקשת. או אם יש לך רגליים שטוחות, ייתכן שתזדקק למדרס שעוזר לשלוט על פרונציית יתר.

מדרסים הם תוספת, נעליים זו המנה העיקרית

לסיכום, מדרסים אורטופדיים יכולים להוות תוספת חשובה לנעליים שלך, לספק תמיכה ויציבות נוספת לכף הרגל, לעזור להקל על כאב ואי נוחות הנגרמים ממצבי כף הרגל, והם יכולים גם לעזור לשפר את התפקוד הכללי של כף הרגל, וניתן להשתמש בהם לטיפול במצבים שונים כמו סוכרת, חבלות וכו’. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי למצוא את המדרסים האורטופדיים המתאימים לצרכים הספציפיים שלך ולהקפיד להשתמש בהם יחד עם שגרת טיפוח נכונה של כף הרגל. אם אתה מתלבט בנוגע לתמיכה בכף הרגל, אל תהסס לפנות אלינו בטלפון או באתר, ואני לא נחסוך במאמצים כדי להיענות.

מדרסים אורטופדים

מגוון פתרונות אורטופדיים תמצאו באורטופדיה שטיינר, גם בייצור מקומי וגם פתרונות הקיימים כמוצרי מדף, מהיצרנים המובילים בעולם. במכון שטיינר מביאים ללקוחות פתרונות ייחודיים לבעיות יציבה בהתאמה אישית. מדרסים אורטופדים, הידועים גם כאורתוטיקים, הם תוספות הממוקמות בתוך הנעליים כדי לספק תמיכה וריפוד לכפות הרגליים. הם נועדו כדי להקל על כאב ואי נוחות הנגרמים על ידי מצבים שונים, מהם מולדים כמו דיפרנציאציה בקשת כף הרגל, ומהם כאלה שהתפתחו עם השנים עקב העמסת משקל או אילוצים של אורח החיים.

מדרסים אורטופדים ובנוסף, נעליים אורטופדיות יכולים להקל משמעותית בכאבי כף הרגל והקרסול. הם יכולים גם לעזור לשפר את היציבה ולהפחית את הסיכון לפציעה. מטופלים מדווחים שהם חווים הפחתה בכאב ואי נוחות לאחר מספר ימים בלבד של שימוש, אף כי אחרים עשויים להזדקק לשימוש במשך תקופה ארוכה יותר כדי לראות תוצאות.

מדרסים אורטופדים בהתאמה אישית

ישנם יתרונות רבים למדרסים המוכנסים לנעלים שלך, העיקרי הוא שהם ניתנים להתאמה אישית. חברות רבות מציעות מגוון רחב של מדרסים בגדלים שונים וסגנונות לבחירה, אך רק מדרסים שמיוצרים לפי מידות כף הרגל שלך יכולים להתאים בצורה מושלמת לכף הרגל. מדרסים מסוימים זמינים אפילו עם תמיכת קשת הניתנת להתאמה אישית, וניתנת להתאמה כדי לספק יותר או פחות תמיכה לפי הצורך. יתרון נוסף של מדרסים אורטופדים הוא שניתן להשתמש בהם כמעט בכל סוג של נעל. ניתן למקם אותם בתוך נעלי ספורט לריצה או הליכה, כמו גם בתוך נעלי עקב לעבודה או לאירועים רשמיים. זה הופך אותם לאופציה רב-תכליתית עבור אנשים שאורח חייהם מצריך אותם לנעול מגוון סוגים שונים של נעליים על בסיס קבוע.

מדרסים אורטופדים מחיר

גם על מוצרי מדף חשוב להתייעץ

חשוב לציין שלא כל המדרסים האורטופדים זהים, חלקם עשויים להיות יעילים יותר מאחרים בהתאם לצרכים הספציפיים של האדם ולרמת אי הנוחות. ומאחר שמדובר ביציבה שלנו, והשפעתה על השלד ועל איברים רבים בגוף, חשוב להתייעץ עם רופא כף רגל או מומחה לאורטופדיה כדי לקבוע את המענה ביותר עבור הצרכים שלך. מדרסים מסוימים עשויים לדרוש גם תקופת הסתגלות, מכיוון שכפות הרגליים עשויות להזדקק לזמן להסתגל לתמיכה ולריפוד החדשים. אם אתה מרגיש צורך להתייעץ בנושא, הנך מוזמן ליצור קשר באתר או בטלפון והמומחים שלנו יענו בשמחה.